4 băuturi excelente pentru imunitate

10.11.2015 0 comentarii

Ce foloseşti pentru a te feri de răcelile de sezon? Dacă suplimentele nu sunt tocmai punctul tău forte, ce zici de aceste 4 băuturi excelente pentru imunitate?

  1. Mixul de ingrediente este, şi aici, secretul, aşa că alege-le pe cele mai potrivite ţie şi savurează-le dimineaţa, înainte de a începe lucrul, în timpul zilei, în loc de gustare sau seara, atunci când simţi nevoia să te încălzeşti cu o băutură caldă.

    Băutură cu turmeric, piper cayenne şi oţet de mere

    Beneficiile celor trei ingrediente cheie sunt deja binecunoscute. Proprietăţile lor antibacteriene, detoxifiante, dar şi cele antiinflamatoare le recomandă pentru acest mix pe care ar fi bine să îl savurezi atât dimineaţa, cât şi seara.

    Tot ce trebuie să faci este să încălzeşti o cană cu apă plată, după care să adaugi un vârf de cuţit de turmeric, un vârf de cuţit de piper cayenne (acest tip de piper potenţează efectele turmericului) şi o linguriţă de oţet de mere. Dacă doreşti, pentru un plus de gust, mai poţi adăuga şi o jumătate de linguriţă de miere.

    Suc de legume şi condimente

    O alegere potrivită pentru micul dejun sau prânz, sucul de legume şi condimente este energizant, stimulând, totodată, şi sistemul imunitar.

    Nu ai foarte multe restricţii în privinţa legumelor folosite. Aşadar, recomandarea noastră ar fi să optezi pentru următoarea combinaţie: 2-3 morcovi mici, o mână de spanac sau salată verde, 1 legătură pătrunjel, o jumătate de sfeclă roşie tăiată în felii, 1 ardei gras roşu mic, 2-3 bucheţele de varză, 1 cm de rădăcină de ghimbir, o jumătate de lămâie.

    Pentru un plus de gust, poţi adăuga şi un măr.

    De asemenea, tot pentru stimularea imunităţii, ai putea adăuga în acest suc de legume şi un pic de piper cayenne, turmeric sau o capsulă cu vitamina C.

    Smoothie cu fructe şi seminţe de chia

    Asigură-ţi porţia de acizi graşi Omega 3 prin această băutură delicioasă. Aşadar, înmoaie ¼ cană de seminţe de chia, după care adaugă-le într-un blender, alături de 1 cană fructe de pădure (acestea ar trebui să constituie ingredientul principal), ½ banană, un pic de pătrunjel şi 25 ml apă plată sau kefir de cocos.

    Polifenolii regăsiţi în fructele de pădure şi acizii graşi Omega 3 fac echipă bună pentru a stimula imunitatea şi a te pune la adăpostul îmbolnăvirilor de sezon.

    Ceai verde, cu ghimbir şi lămâie

    Pentru slăbit, imunitate sau prevenirea anumitor afecţiuni mai grave, ceaiul verde este la fel de benefic, spun cele mai recente studii. E drept că, pentru un verdict oficial, cercetările trebuie să continue.

    Cu toate astea, cel puţin pentru imunitate, avem toate datele necesare! Aşadar, începe-ţi ziua cu un delicios ceai preparat din ½-1 linguriţă de frunze de ceai verde (optează pentru frunze în detrimentul pliculeţelor), o linguriţă de rădăcină de ghimbir rasă, sucul de la 1-2 felii de lămâie şi miere după gust.

printeaza
Cât de mult ţi-a plăcut?
5 4 3 2 1

Comentează

Autor: ebucataria.ro